کلمه عبور خود را فراموش کرده ام
Skip Navigation Links
صفحه اصلی سایت
صفحه اصلی انجمن
ثبت نام
لیست کاربران
پروژه ها
جستجو
ضرورت استفاده از پاوربانک اصلی چیست؟
طراحی سایت فروشگاهی
معرفی فریمورک انگولار و مزیت های آن
طراحی سایت و کوتاه کننده ی لینک
انتخاب یک شرکت طراحی سایت
انتخاب یک شرکت طراحی سایت
چه عواملی رنگ دندان ها را تغییر می دهند؟
بهترین باربری در تهران تابان بار
بهترین سایت های یادگیری زبان انگلیسی
کلیک ویو
ساندویچ پانل
ساخت تابلو نئون
پيش فرض بهترین سیستم های مدیریت محتوای رایگان کدامند؟
نصب نگین های دندانی
تابلوی راهنمای طبقه ها
شنبه 2 دی سال 1396 79.127.17.9
tablosazi
کاربر جدید
تاریخ عضویت: سه شنبه 28 آذر سال 1396
محل سکونت:
نوشته ها: 3
منظور از هویت بصری برای طراحی لوگوها چیست؟
المان ها ، مجموعه ای از نماد ها در کنار هم هستند که در کنار هم ، یک مفهوم و یک پیام مشخص را به بیننده می رساند . هویت بصری در واقع شناسنامه ای است برای هر طرح و نماد که آن را به صورت ذهنی و یا کاملا واقعی نشان می دهد. این المان های تاثیر گذار شامل اسم برند ، هدف وسخن آرمانی سازمان ، رنگ شناخته شده سازمان و... هستند که وقتی با یک فکر هدفمند و در کنار هم قرار بگیرند می توانند لوگو و یا آرم آن سازمان را منحصر به فرد و شناخته شده کنند و به آن هویت و شناسنامه ای تعلق دهند که برای همه قابل تشخیص باشد. در زیر به مواردی اشاره می کنیم که می تواند به طرح شما اعتبار و هویت ببخشد . 1. مخاطبان لوگو بسیار مهم هستند در طراحی و ساخت لوگوها نکته ای که بسیار مهم و حائز اهمیت است این است که توجه کنید چه کسانی مخاطب و مشتریان آن سازمان هستند و چه درخواست ها و نیازهایی دارند و باید تحقیق کنید که مخاطبان از لحاظ در آمد ، سن ، تحصیلات ، منطقه جغرافیایی در کدام دسته ها قرار می گیرند ؟ سازمانی که برای آن می خواهید لوگو طراحی کنید ، چه محصول و یا خدمتی را ارائه می دهد ؟ و چه مشکلی را می تواند از دوش مخاطبان خود بردارد و هدف مردم از استفاده از خدمات آن سازمان چه چیزی می تواند باشد ؟ 2. سادگی شرط مهمی است همان طور که قبلا در مورد هویت بصری یک برند توضیح دادیم هدف ما از طراحی لوگوها این نیست که یک سری از اشکال مختلف و پیچیده را در کنار هم بچینیم و تصور کنیم که این پیچیدگی ها باعث خلق یک آرم فوق العاده می شود زیرا همان طور که از لوگوی برندهای معروف در دنیا مشخص است آنها سعی کرده اند یک نماد ساده و قابل فهم را برای سازمان خود انتخاب کنند . 3. انتخاب فونت درست اهمیت انتخاب فونت درست در طراحی یک لوگو اساسی و مهم است و می توان ادعا کرد که بخش تکمیلی در انجام طراحی لوگوها ، انتخاب درست نوع و سایز فونت مورد استفاده است . زیرا با انتخاب یک فونت مناسب و درست علاوه بر آنکه کارتان زیبا تر می شود به همان نسبت جذاب تر نیز خواهد شد همچنین انتخاب فونت مناسب می تواند ، انتقال پیام مورد نظر شما را ، به مخاطب تسریع ببخشد. 4. انتخاب رنگ درست در طراحی لوگوها یکی از هیجان انگیزترین قسمت های طراحی یک لوگو انتخاب یک رنگ درست و اصولی برای لوگو است . عده ای نقش رنگ ها را در طراحی لوگو بی اهمیت می دانند اما شما چطور می توانید برند های معروف و شناخته شده را بدون رنگ مورد نظرشان در ذهن خود مجسم کنید ؟ برای طراحی ، ابتدا باید به دقت بیندیشید که هدف از تاسیس شرکت چه بوده است و شرکت قرار است کدام یک از نیازهای مخاطبین خود را بر طرف کند و انرژی کدام رنگ می تواند با شرایط و خدمات ارائه شده آن شرکت ، هماهنگ باشد. 5. طرح لوگو باید خاص و تک باشد لوگویی که قصد طراحی آن را دارید باید از سایر لوگوهای طراحی شده تفاوت داشته باشد ، زیرا تقلید در هنر و کپی کردن یک لوگو ، از اعتبار شرکت در خواست کننده نیز می کاهد و همچنین باید به صورتی باشد که مخاطب بتواند به راحتی طرح آن را درک کند . شرکت تابلوسازی نامی برای ساخت تابلوهای شما عزیزان آماده ارائه خدمت است . برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید. http://tablonami.com
 
بهترین تابلو سازی در تهران 
 
 
 
فعاليت هاي در حال انجام در انجمن
 کاربران حاضر در سایت: 56 (تعداد 4 عضو و 52 مهمان)
 آمار و ارقام سایت انجمن تخصصی برنامه نویسی mhr
موضوع ها: 283, نوشته ها: 370, پروژهها:180 , اخبار:93 ,  کاربران: 142 , کل بازدیدها:223744
به جدید ترین عضو انجمن, mousa1586 خوش آمد میگوییم.